Aanvraag rondleiding

Bent u als ouder enthousiast geworden over onze school en overweegt u om uw kind bij ons aan te melden? Dan nodigen wij u van harte uit om zelf de sfeer te komen proeven tijdens een persoonlijke rondleiding. Wij begrijpen dat de keuze voor een school een belangrijke beslissing is, en daarom laten we u graag kennismaken met De Gouwzee in de praktijk.

Tijdens de rondleiding krijgt u een goed beeld van onze unieke aanpak, onze ruime en fijne lokalen, de speelse leeromgevingen en het gedreven team dat iedere dag met veel zorg en aandacht klaarstaat voor de leerlingen. U hebt de gelegenheid om vragen te stellen, de dagelijkse gang van zaken te ervaren en te ontdekken hoe wij onze leerlingen ondersteunen in hun persoonlijke en sociale groei.

Heeft u interesse? Vul dan ons online formulier in om een afspraak te maken voor een rondleiding.
Of stuur een mail naar: directie.obsdegouwzee@opspoor.nl.

We kijken ernaar uit om u te verwelkomen op De Gouwzee!

Ouders aan het woord

"Hier komt de quote te staan"