Nieuws

Wij begrijpen hoe belangrijk het is om altijd op de hoogte te blijven van wat er speelt in en rondom onze school. Daarom sturen wij elke maand een nieuwsbrief naar alle ouders, waarin wij u op een overzichtelijke manier informeren over de laatste ontwikkelingen, activiteiten en belangrijke gebeurtenissen.

In de nieuwsbrief vindt u onder andere:

• Belangrijke data en evenementen zoals ouderavonden, excursies en schoolvakanties.
  • Updates uit de klassen: wat leren de kinderen en welke bijzondere projecten zijn er gaande?
  • Praktische mededelingen: veranderingen in het rooster, nieuwe schoolregels of andere belangrijke zaken.
  • Oproepen en mededelingen: wanneer wij uw hulp nodig hebben voor bijvoorbeeld schooluitjes of andere activiteiten.

De nieuwsbrief is een handige manier om betrokken te blijven bij het schoolleven van uw kind en ervoor te zorgen dat u niets mist. Zo blijft u altijd op de hoogte van de gang van zaken en kunt u samen met uw kind de hoogtepunten van het schooljaar beleven.

Hieronder treft u de meest recente nieuwsbrief van schooljaar 2024-2025:

Ouders aan het woord

"Er is veel aandacht voor het individuele kind"