Inschrijven

Bent u enthousiast over OBS De Gouwzee? Dan kunt u uw kind bij ons aanmelden via onderstaand formulier. U kunt dit bij ons afgeven of mailen naar directie.obsdegouwzee@opspoor.nl. Na de aanmelding volgt altijd een intakegesprek om te bespreken of uw aanmelding definitief gemaakt kan worden. Wij nemen hierover spoedig contact met u op.

Na de aanmelding vertellen wij u ook graag over het kennismaken met de leerkracht en het wennen van uw kind op onze school.

Als uw kind al een andere basisschool bezoekt en u op de Gouwzee wilt inschrijven en het betreft geen verhuizing, dan zullen we u altijd eerst verzoeken in gesprek te gaan met de directie van uw huidige school. Als u daarna besluit een gesprek aan te vragen of in te schrijven op onze school, zullen wij altijd contact opnemen met de school van herkomst. We bespreken dan met elkaar of de overstap naar onze school voor uw kind mogelijk is.

Inschrijfformulier

Ouders aan het woord

""

Het enthousiasme van het team is magisch, het werkt aanstekelijk en het resultaat is; betrokken ouders, een fijne sfeer en blije zelfbewuste kinderen die trots zijn op zichzelf. Groetjes van een blije mama.