Onze visie

Waar staan en gaan wij voor?
Wij gaan voor onderzoekend en actief leren binnen een uitdagende leeromgeving waarbij we innovatief gebruik maken van ICT. Nieuwsgierigheid, doelgerichtheid en oplossingsgericht werken zijn hierbij belangrijk. We werken hierin samen met ouders, leerlingen en leerkrachten.

Onze missie
Op de Gouwzee wordt ieder kind gezien en leert ieder kind naar zichzelf te kijken. Wij begeleiden de kinderen bij het inzicht krijgen in hun eigen ontwikkeling, door doelen te stellen en deze te evalueren. Hierbij werken het team, de kinderen en de ouders nauw samen. Ieder vanuit zijn eigen kennis en kunde. Op deze manier zorgen wij gezamenlijk voor een betrokken en veilige leeromgeving.

Ouders aan het woord

""

Wij zijn heel blij met de Gouwzee! Er is veel aandacht voor het individuele kind en er worden veel leuke extra activiteiten georganiseerd zoals koken, dansen en projecten. Onze twee kinderen gaan al jaren met veel plezier naar school.