Schooltijden

De Gouwzee hanteert een continurooster met vijf gelijke dagen.
Dit betekent dat alle leerlingen tussen de middag op school blijven en in de klas hun lunch gebruiken.

De schooltijden zien er als volgt uit:
Maandag       8.30 uur-14.00 uur
Dinsdag        8.30 uur-14.00 uur
Woensdag     8.30 uur-14.00 uur
Donderdag    8.30 uur-14.00 uur
Vrijdag         8.30 uur-14.00 uur

Tien minuten voor aanvang van de lessen gaan de deuren open. De leerkracht wacht de kinderen op het schoolplein of bij de ingang van de school op. Van de kinderen wordt verwacht dat zij in hun klaslokaal rustig aan het werk gaan met één van de afgesproken activiteiten. Per bouw zijn daar afspraken over gemaakt. De inlooptijd geeft u de gelegenheid even het werk van uw kind te bekijken of een boodschap aan de leerkracht door te geven. Indien u uitgebreider met de leerkracht wilt spreken, raden wij u aan om een afspraak te maken. Als de deuren opengaan mogen de kinderen eventueel nog buiten blijven spelen.
Als de 1e bel gaat, gaan de leerlingen naar binnen. Om 8.30 uur gaat de 2e bel en starten de lessen. Houdt u hier als ouder ook rekening mee. Het is bijzonder prettig als alle lessen bijtijds kunnen beginnen!

""